KAKO TRANSFORMISATI ANKSIOZNOST – II DEO

11-5-2019

SMERNICE ZA NEUTRALISANJE ANKSIOZNOSTI

Posle saveta KAKO bi trebalo preusmeriti negativne misli u pozitivne, evo i ŠTA RADITI KADA ANKSIOZNOST NASTUPI?
– Skoncentrišite se na disanje i polako udahnite duboko. Nakon što uspostavite kontrolu nad disanjem, korak ste bliže neutralisanju simptoma anksioznosti.
– Opiranjem se ništa ne može postići. Ono što pomaže, međutim, je prepuštanje trenutnom stanju i radoznalo posmatranje onoga što anksioznost čini Vašem telu i duši.
– Podsetite se da je sve prolazno, te da će i anksioznost u jednom trenutku prestati. Emocije i misli dolaze i odlaze, ne zadržavaju se zauvek u sadašnjem trenutku.
– Obratite se bliskoj osobi koja na Vas deluje umirujuće. Druga opcija je da se prepustite određenim, potencijalno Vama dragim, melodijama ili se opustite uz dobru knjigu, film ili bilo koji drugi vid umetnosti.
– Ukoliko ste u mogućnosti, izađite na svež vazduh i zamislite da ste u najlepšem prirodnom ambijentu na svetu. Dok hodate, posebno obratite pažnju na stopala i korake koje pravite. Na ovaj način, vratićete misli fokus na sadašnji trenutak u stvarnosti. Pokušajte i da se stresete u mestu, ovakvo oslobađanje energije za posledicu takođe ima preusmerivanje pažnje.

ANKSIOZNOST U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU
– Oslušnite svoje telo i pokušajte da prepoznate svaki potencijalni napad anksioznosti pre nego što nastupi. Prepoznavanjem simptoma koje ubrzo prati ova neprijatna pojava, bićete u stanju da se na vreme resetujete i izbegnete krajnji negativni rezultat.
– Manje opterećujte svoj nervni sistem. Posvetite sebi deo dana u kom nećete imati nikakve obaveze i u kom se ništa od Vas neće očekivati.
– Meditacija predstavlja jedan od najdelotvornijih načina da se izbegne anksioznost i vrati na pravi put. Samo par minuta dnevno može napraviti značajnu razliku.
– Budite fizički aktivni i negujte svoje telo. Postoji jasna korelacija između nervoznog, zapostavljenog tela i pojačane mogućnosti za javljanje anksioznosti. Telo nije odvojen entitet, ono trpi podjednako kao i Vaše mentalno zdravlje.
– Masaža je upravo najbolji način da Telo i Um uvedete u Sadašnji trenutak i relaksaciju. Posebno Holističke masaže imaju doprinos zdravlju i uticaj na svim nivoima, kao što je Mon Absolute AROMATERAPIJA sa intuitivnom masažom i specijalno iskreiranim Mon uljem za masažu protiv anksioznosti i posebno nesanice. To je specijalna sinergija, kombinacija organskih etericnih ulja, veoma moćnog sredstva koje svakako smanjuje stres i nesanicu, obnavlja i balansira duh i telo.
Etarska ulja – duše biljaka, hrane dušu čoveka, jačaju životnu snagu i povećavaju radost življenja. Profesionalne terapije eteričnim uljima mogu da dovedu do izuzetnih rezultata u prevenciji i lečenju mnogih akutnih i hroničnih oboljenja koje je često nemoguće ili pak nedelotvorno tretirati na bilo koji drugi način. Zbog svoje složene hemijske strukture i velikog broja komponenti svako esencijalno ulje poseduje širok spektar svojstava. Iz te čarobne formule i sinergije ulja, izdvojićemo za sada samo tri, najvažnija ulja za smirenje i protiv nesanice:
Lavandu, Rimsku Kamilicu i Mandarinu.
Lavanda ima umirujuće, relaksirajuće, balansirajuće, pročišćujuće dejstvo na um, telo i emocije. Prva je pomoć kod svih vrsta bolova i grčeva, bolova u ušima, zubobolje, glavobolje, prehlade, alergija, neuralgije, povišenog krvnog pritiska, lupanja srca. Smiruje snažna osećanja, stres, frustracije, razdražljivost, anksioznost i depresiju; veoma delotvoran kod nesanice.
Rimska Kamilica olakšava bolove, tegobe sa varenjem, PMS, odlična je za menopauzu. Veoma umiruje, olakšava emocionalni stres, šok, zabrinutost, anksioznost, nemir, nesanicu. Pomoć je za ekceme, opekotine i akne.
Mandarina je dobra za stomak, jetru, žučnu kesu, otklanja začepljenje limfnih kanala, smanjuje mučninu, loše varenje, zatvor, lupanje srca. Veoma smiruje, podiže raspoloženje, stvara osećaj sreće i zadovoljstva, olakšava nesanicu, mentalni stres, napetost, nemir, zabrinutost, anksioznost.

ŠTA IZBEGAVATI?
Koliko god Vaša sklonost ka napadima anksioznosti bila izražena, postoje stvari kojima se vredi pozabaviti kako bi se mogućnost od ispoljavanja istih smanjila.
Sledeći put pokušajte da zaobiđete
1. Napitke na bazi kofeina
2. Serije ili filmove koji mogu izazvati napetost ili poslužiti kao okidač pri razvijanju novih strahova
3. Negativnost prisutnu na društvenim mrežama
4. Šećer
5. Preopterećenost obavezama
6. Ljude koji emituju negativnu energiju
7. Neuređen raspored spavanja

Potražite pravo mesto za Vaš trenutak Mon Spa & Beauty i naši terapeuti će Vam pomoći da kažete ’NE’ neSANici i prepustite se snu. Da Vaš san postane java – Dobro došli!