5 IZNENAĐUJUĆIH RAZLOGA ZAŠTO TREBA IĆI NA MASAŽE

6-13-2019

Poznato je da masaže predstavljaju jedan od najboljih načina da se oslobodimo stresa i napetosti, opustimo i generalno doprinesemo blagostanju organizma. Međutim, ukoliko malo zagrebemo ispod površine, saznaćemo da ovaj vid tretmana zapravo krije poveću listu i drugih pogodnosti koje nam mogu pomoći da se izborimo sa nekim od simptoma koje s vremena na vreme svi osetimo. Bilo da ste osoba ženskog pola koja pati od neprijatnosti u PMS-u, ili sportista koji želi da ostvari svoj puni potencijal, masaža može biti rešenje. Dakle, pre nego što posumnjate u blagotvorna dejsta masaže i ubedite sebe da Vam ona nije ni potrebna, pogledajte listu nekih od razloga koji će vrlo brzo odlaske na masažu učiniti vašom rutinom bez koje nećete moći.
JAČANJE IMUNITETA
Studija iz 2010. godine objavljena u Časopisu alternativne i komplementarne medicine otkrila je da masaža podstiče stvaranje belih krvnih zrnaca koja igraju glavnu ulogu u odbrani organizma od spoljašnjih uticaja i bolesti poput različitih vrsta virusa ili u nekim slučajevima i tumora. Dakle, osim što značajno doprinosi jačanju imuniteta i zaštiti organizma, masaža takođe znatno utiče na neutralisanje stresa koji biva najčešći uzrok različitih oboljenja kojima organizam može podleći. Korelacija je jasna, ljudi podložni stresu su ujedno i ljudi podložni bolesti. Stoga, odlazak na masažu može služiti kao izuzetna preventiva zahvaljujući svojoj sposobnosti da neutrališe, ne samo hroničnu napetost, već i svaku vrstu anksioznosti.
BOLJI KVALITET TRENINGA
Ukoliko se odlučite da posetite svog terapeuta pre vežbanja, zagrevanje mišića pomoći će pri njihovom opuštanju bez naprezanja mekog tkiva. Određene vrste masaža su čak posebno osmišljene da poboljšaju Vaše fizičke performanse. Sportska masaža, na primer, podstiče pravilan protok krvi i na taj način uspešno zagreva mišiće neposredno pred trening. Terapija u vidu masaže takođe može olakšati bol nakon vežbanja smanjujući upalu skeletnih mišića. Upala spada u najčešći uzrok bolova koji se javljaju posle vežbanja što predstavlja prirodan način da se izbegne nastajanje otoka.
ŽIVOT BEZ GLAVOBOLJA
Kada Vas sledeći put zaboli glava i posegnete za lekovima kako biste se rešili ove neprijatne senzacije, bolja opcija je da odmah zakažete masažu koja će prirodnim putem ukloniti izvor Vaše muke i pružiti rešenje koje može delovati dugoročno, odnosno sprečiti ponovno javljanje glavobolje u bliskoj budućnosti. Prema tome, osim što će se njena učestalost i ozbiljnost znatno smanjiti, masaža može da spreči i dalje nastajanje jakih migrena koje spadaju u jedno od najneprijatnijih stanja organizma u kome celo telo pati. Opuštajući mišiće, ona takođe ublažava jačinu ispoljavanja grčeva i blagotvorno deluje na određene bolne tačke na telu. Međutim, ono što je najbitnije je da masaža smanjuje pritisak koji nastaje tokom glavobolje poboljšavajući cirkulaciju, što rezultira njenom potpunom neutralisanju. Brojne studije su otkrile da pacijenti koji boluju od hronične migrene, po pravilu osete snažnu pozitivnu promenu nakon odlaska na masažu.
POZITIVAN POGLED NA SVET
Osim što podstiče lučenje endorfina, odnosno hormona sreće, čije će Vam prisustvo dosta olakšati svakodnevnicu, redovnim odlaskom na masaže uspešno možete izbeći suočavanje sa negativnim mislima koje su u određenoj meri uvek prisutne i ugrožavaju našu sposobnost da sami sebe sagledamo kao pojedinca koji zalužuje brigu i negu. Odlaskom na tretman ovog tipa, Vaše telo podsvesno dobija signal da vredi, da je dovoljno lepo, dovoljno zdravo i dovoljno voljeno. Rezultat se vidi u gotovo potpunom odsustvu negativnosti i nesigurnosti u sebe koje će Vam pomoći da sa lakoćom rešavate probleme u svojoj okolini i imate pozitivniji pogled na svet i život uopšte. Takođe ćete osetiti znatni porast u nivou energije kojom raspolažete.
UBLAŽAVANJE SIMPTOMA PMS-A
Poznato je svojstvo masaže da podstiče ispravnu cirkulaciju što istovremeno predstavlja ključ u uspostavljanju zdravog organizma, otpornog na pojave poput anksioznosti, stresa i fizičke iscrpljenosti, ali ono što nije dovoljno poznato je da se to odnosi i na simptome koji se javljaju tokom PMS-a. Mnogobrojne studije potvrdile su ovu činjenicu kada su ustanovile pravilnost da žene koje redovno odlaze na masaže manje pate od predmenstrualnih simptoma poput nadutosti, promena raspoloženja, dobijanja viška kilograma, glavobolja i drugih.